Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Μμημόσυνο

Αυτά που δεν προλάβαμε πατέρα

 

να πούμε όσο ζούσες θα τιμήσω.

 

Λόγια απλά, λησμονημένα.

 

Πολύτιμα σαν μόνα μείναν πίσω.

 

 

 

Πως θα σε σβήσει μια σκιά που βρήκαν

 

στον πνεύμονα κι αλλού δε σου ‘χα πει,

 

Κι από τα λόγια που φωνή δε βρήκαν

 

πονάει τούτο πιο πολύ:

 

 

 

Πως είμαι γυιός σου και σ’ αγάπησα πατέρα

 

Και να στο πω δε θα ‘ρθει πια στιγμή.

 

Στις 20/4/1993,το πρωί, ο πατέρας μου (με λίγο δέρμα και κόκκαλα πια για σώμα) υπέκυψε στην επάρατο.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Μμημόσυνο

  1. Δεν θα το πιστέψεις(ίσως δεν έχει καν σημασία.Για μένα έχει), αυτές τις μέρες σκεφτόμουν να γράψω στον πατέρα μου (που ζει ακόμα)κατι…για όταν θα λείπει…Με έντονη ανάγκη. Με προσμονή γι αυτό που θα θέλω να θυμάμαι!
    Να τον θυμάσαι!

  2. This post has been removed by the author.

  3. This post has been removed by the author.

  4. Αν υπάρχουν κάπου περιφερόμενες οι ψυχές, είμαι σίγουρη ότι αυτή του πατέρα σου θα χαμογελά για ό,τι σκέφτηκες κι αισθάνθηκες να του γράψεις.

  5. Στις 13/5/1995 η σκιά που είχαν δει δέκα μήνες πριν , έγινε σκοτάδι απόλυτο και ο κύκλος του πατέρα μου έκλεισε. Μαζί έκλεισε και ένας μεγάλος δικός μου. Από τότε άλλαξε η σχέση μου με τον χρόνο και αναζητώ το κέντρο ενός νέου άλλου κύκλου . Με τον θανατό του με ξαναγέννησε. Δε ξέρω τι λένε σε αυτές τις περιπτώσεις Νίκο. Ξέρω μόνο ότι μου αρέσει να μιλάω γιαυτόν.
    Νά είσαι καλά.

Σχολιάστε

