Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Road Movie

Καβάλησα αυτό το τρελό μοτοσακό πριν πολλά χρόνια.

And I ride, and I ride…

Στην αρχή ήταν μια ηλιόλουστη εκδρομή, με δρόμους βαθύσκιωτους, παραλίες να σου κάνουν το μάτι γλαρό, και χλόη στρωμένη σαν νυφικό κρεββάτι.

And I ride, and I ride…

Άνθρωποι μου κάναν ωτοστόπ. Και σταματούσα. Λιγότερο συχνά απ’ όσο ήθελα. Μόνο δυο χωρούσε. Με το ζόρι τρικάβαλο. Με ρίσκο τέσσερις.

And I ride, and I ride…

Δεν φορούσα κάσκα, ούτε αντιανεμικό. Έπεφτα συχνά. Πληγωνόμουν και πλήγωνα. Επιβάτες και περαστικούς. Μα τίναζα τη σκόνη, ίσιωνα τον καθρέφτη, μια στη μανιβέλα,μια στα γκαζιά και πάλι δρόμο

And I ride, and I ride…

Και το τιμόνι ακόμα δάνειζα σε σκιτζήδες ή σαΐνια, δεν έκανε διαφορά. Τους εμπιστευόμουνα ότι θα με πάνε όπως τους έφερα. Κι αν με φέρναν όπως τους πήγα, δεν έκανε διαφορά

And I ride, and I ride…

Με το καιρό άρχισε να σκουριάζει, να καίει λάδια και να κάνει διαβολεμένο θόρυβο. Ενοχλούσα χωρίς κόντρες και σούζες, μα πήγαινα, και τη βίδα που έπεφτε δεν γύρναγα να την πιάσω..

And I ride, and I ride…

Τελευταία τρίζει πολύ. Αναγκάζομαι να μην τρέχω. Οι επιβάτες μου φοβούνται. Αρχίσαμε να μιλάμε για αλλόκοτα πράγματα: ρώτα, προορισμό, επιστροφή. Και ν’ απορούμε αν θα υπάρξουν. Έχει πέσει και μια ομίχλη, πιο πολύ μες τα γυαλιά μου…

And I ride, and I ride…

Κι αρχίζω ν’ ακούω στο βάθος πίσω μου την σειρήνα αυτού του ελεεινού μπάτσου που θα μου κόψει κλήση γιατί δεν έχω άδεια, γιατί δεν είν’ δική μου η μηχανή. Κλεμμένη θα την πει, θα την ζητήσει πίσω. Κι έτσι πως θα ‘ν σαράβαλο, πάρτη θα πω ευχαρίστως. Εγώ θα περπατήσω..

 

I got the blues today…

 

 

 

 

Single Post Navigation

9 thoughts on “Road Movie

  1. υ π έ ρ ο χ ο, άλλο δεν θα πω, μην το χαλάσω…

    (τι έχεις καλέ μου? καλά το λές, today, tommorow you’ll be colorfoul again…)

  2. blues days. blues ρυθμοί. πεσμένοι βιορρυθμοί?

  3. Πολύ vintage, με γλύκα…ελπίζω να σου περάσουν τα blues με τον ερχομό του Σ/Κ…

  4. Ok, συμμαθητή… Απόψε θα χορέψουμε blues… ίσως να σε μάθω να χορεύεις και Tom Waits (χορεύεται, άσε τους άλλους να λένε, εγώ ξέρω…)

    Και για αύριο σου έχω latin, που σου αρέσουν.

    Ναι?

  5. ειμαι αδικαιολογητος. δεν ειχα δει το ποστ για την Ναζανιν και οταν εμαθα το θεμα εκανα link αλλου.Σορρυ–>

  6. βρουμμμ… βρουμμμ… δεν την έχεις έτοιμη για τσάρκες δηλαδή την bmw? Αν δεν τη θες την αγοράζω!

  7. Τελικά, κι εσύ ποντίκι είχες τις μελαγχολίες σου σήμερα.

  8. Even with the blues we still ride and ride….

  9. νομίζω πως κατάλαβα…

    φτάνουν τα μπλουζ όμως… ι γειτόνισσα έβαλε μάμπο! 🙂

Σχολιάστε

