Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Τ’ αποτελέσματα του πειράματος!

Χτες δημοσίευσα ένα πειραματικό ποστ με σκοπό να κάνω μια εμπεριστατωμένη επιστημονική ανάλυση της συμπεριφοράς των αναγνωστών των μπλογκ (δηλαδή βασικά των άλλων μπλόγκερς).

Την στιγμή που γράφεται αυτό το ποστ, το πειραματικό ποστ μετρά 11 linkblogs και 96 διαφορετικούς επισκέπτες. (Μεγάλο σουξέ!)

Για να γίνουν κατανοητά τα αποτελέσματα της ανάλυσης που ακολουθεί, θα χρησιμοποιηθούν μια σειρά δείκτες που θα εφαρμοστούν στο πειραματικό ποστ και στο μέχρι τώρα δημοφιλέστερό μου.

Τα στατιστικά κι οι δείκτες συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα:

Μέγεθος/Δείκτης Πειραματικό Ποστ Δημοφιλέστερο Ποστ
linkblogs 11 14
Αριθμός χαρακτήρων ποστ 1 2177
Αριθμός λέξεων ποστ 1 (?) 347
ΛΑΧ (linkblog/Αριθμ.Χαρακ.ποστ) 11 0,006430
ΛΑΛ (linkblog/Αριθμ.λέξεων. ποστ) 11 0,04034

Είναι προφανές ότι όσο πιο μεγάλοι είναι οι δείκτες ΛΑΧ και ΛΑΛ τόσο δημοφιλέστερο το ποστ.

Ο δείκτης ΛΑΧ του πειραματικού ποστ είναι 1710 φορές μεγαλύτερος του παλαιότερου ποστ.
Αντίστοιχα κι ο δείκτης ΛΑΛ είναι 253 φορές μεγαλύτερος.

Από τα παραπάνω εξάγονται αβίαστα τα ακόλουθα συμπεράσματα

α. Για να έχουν επιτυχία τα ποστ πρέπει να είναι σύντομα.
β. Μάλιστα για να φτάσουν οι δείκτες στα δυσθεώρητα ύψη που έφτασαν, είναι προφανές ότι δεν πρέπει κανείς να λέει πολλά.
γ. Υποπτεύομαι ότι αν ο Παναγιώτης Βρυώνης είχε φτιάξει linkblog για τη σιωπή, θα ήταν το δημοφιλέστερο ποστ ever.
Μάλιστα, αν θέλετε να αυξήσετε την δημοφιλία του μπλογκ σας, μην λέτε τίποτα! Είναι η καλύτερη συμβουλή.

Υπάρχει ένα ακόμα άλυτο πρόβλημα που δεν αφήνει την παραπάνω επιστημονική δημοσίευση να βάλει υποψηφιότητα για Νόμπελ: τι γίνεται στην περίπτωση που χρησιμοποιείς πολλά λόγια αλλά δεν λες τίποτα…

Single Post Navigation

32 thoughts on “Τ’ αποτελέσματα του πειράματος!

  1. Αγαπητό Ποντίκι. Δεν ξέρω πόσο είχες στην στατιστική στο Πανεπιστήμιο, αλλά εγώ σου βάζω 10 με τόνο. Επίσης έχω κάτι άκρες στην Κάπα research. Ενδιαφέρεσαι;

    (εγώ δεν καταλαβαίνω Χριστό από στατιστική. Θες να τα κάνεις λιανά για μας τις Φιλοσοφικότες;)

  2. @alepou merci!

    @basileios Οι εμπεριστατωμένες απόψεις ενισχύουν την εγκυρότητα της ερευνάς μας. Τhank you

  3. Ελπίζω μόνο να μην είστε ο Ηλίας Νικολακόπουλος. Οι αναλύσεις του γίνονται «ευαγγέλια». Και για φανταστείτε να συμμορφωθεί στην απόλυτη σιωπή σύμπασα η μπλοκόσφαιρα.
    Ευρηματικότατο φίλτατε!
    Τα σέβη μου

  4. Όταν κάνεις ένα πείραμα δεν λες στα ποντίκια/πειραματόζωα «είμαι περίεργος αν θα χορέψετε τσιφτετέλι γιατί τώρα σας κάνω πείραμα»!

    Και δεν φτάνει αυτό…

    Έρχεσαι τώρα και βγάζεις συμπεράσματα για το πόσο καλά χορεύουν τσιφτετέλι τα ποντίκια.

    Πουλημένο το ματς κυρίες και κύριοι.

    Θέλεις να κάνουμε άλλο ένα πείραμα;

    Ποιός είναι ο πιο πονηρός μπλογκερ;
    α.ο Χαρτοπόντικας
    β.ο chartopontikas
    γ.ο κάτοχος αυτού του μπλογκ

    Έχω αγωνία για τ΄αποτελέσματα!!!

    :PPPPPPP

  5. Α! Μάλιστα… Εξίσου διαφωτιστικό με το πρώτο και το δεύτερο post που είδα από εσένα! Το πήρα απόφαση! Θα ρίξω μια ματιά στα προηγούμενα!

    Σε φιλώ

  6. @krotkaya Θα σου πω ένα μυστικό: για να πάρω πτυχίο περίμενα η στατιστική να γίνει μάθημα επιλογής για να μην το πάρω 🙂

    @oistros Καλωσήρθες κι ευχαριστώ. Είχα … οίστρο!

    @xpsilikatzou Νομίζω ότι έχεις χάσει την αίσθηση της πραγματικότητας. ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!
    Και δεν χορεύει τσιφτετέλι:)

    @lady_lilith Παρακαλώ μπείτε στον κόπο να διαβάσετε τα προηγούμενα γιατί μετά τα τελευταία μου ευρήματα δεν θα διαβάσετε πολλά νέα 😀

  7. Φίλτατε, λέτε ανακρίβειες γιατί το δικό μου δημοφιλέστερο ποστ ήταν (είναι) 1800 και κάτι λέξεις.

  8. Καλά, κι εμείς υποφέρουμε από writer’s block αλλά δεν κάνουμε τέτοια πειράματα για να βγουν τα ποστ της εβδομάδας!
    ;^p

  9. pascal εσύ φέρνεις ένα αντιπαράδειγμα χωρίς να βλάπτει όμως τη γενικότητα, όπως συμβαίνει με τις ακραίες τιμές στη στατιστική. είσαι αυτό που λέμε εκτός στατιστικής. γκε γκε? ποντίκι well done.

  10. Χαρτοπόντιξ>>
    «αν θέλετε να αυξήσετε την δημοφιλία του μπλογκ σας, μην λέτε τίποτα! Είναι η καλύτερη συμβουλή»

    Μα… αυτό ΙΣΧΥΕΙ ΗΔΗ.

  11. This product was never tested in animals . :PPPPPPP

  12. Ποντικάκι,
    δεν παίζεσαι!

  13. @pascal Αγαπητέ η επιστήμη δεν είναι ισχυρό σας σημείο. Η έρευνα δεν αφορά τον αριθμό των λέξεων αλλά τα λινκμπλογκ ανά λέξη. Αν έχετε περισσότερα από 11 λινκμπλογκ ανα λέξη εγώ θα σκισω τα πτυχία μου και θα παω να φτιάχνω γαρδούμπες στη Βάρη.

    @peeping tom Καλωσήρθες φίλε κι ευχαριστώ

    @mantalena Βεβαίως και ισχύει. Απλώς το αποδείξαμε κι όλας 🙂

    @ellinida What about me? (a mouse)

  14. δεν είναι τυχαία η ‘επιτυχία’ της

    .

    ως γνωστόν οι επισκέπτες διαδικτυακών τόπως δεν διαβάζουν μα σκανάρουν.

    με άλλα λόγια αυτό σου το ποστ πρέπει να είναι το πρώτο που διαβάστηκε εξ ολοκλήρου παγκοσμίως, και εκεί είναι η επιτυχία του.

    Συγχαρητήρια!

  15. Ok, o pontikos exei ikanotites sti statistiki, alla o Babakis kanei makran ta kalutera sxolia ever.

    As a result:

    Pontiki, o kaluteros gallopatzis tvn blogs
    Pascal, tha best blogger ever -den suzitietai
    Babakis, tha best sxoliastis ever!!!!

  16. Μλκ ποστ. Το χτεσινό ήταν πολύ καλύτερο.

  17. Κυρία Composition Doll, στο δικό μου μπλογκ δεν βρίζουμε. Θα σας βάλω πιπέρι 🙂

  18. Άσε το κορίτσι να κάνει την δουλειά του καλέ! Μπαααα….

    Και μην ξεχνάς ότι στα πειράματα, τα ποντίκια συνήθως είναι που την πληρώνουν! (απειλώ τώρα, δεν ξέρω αν φάνηκε)

  19. @mpampakis Ισα ρε που θα μας πεις οτι έχουμε και writer’s blog!

    @krotkaya Σε παρακαλώ να κάνεις πιο διακριτικά καμάκι στον πασκάλ και στο μπαμπάκη. Παντρεμένοι άνθρωποι είναι ;))

  20. Θες να πεις ότι κάνω καμάκι και σε σένα; Σε έβγαλα τον καλύτερο γκαλοπατζή…

    Εξαλλου κι εγώ δεσμευμένη είμαι. Ακούς εκεί καμάκι!

    Ποντίκι, πρόσεχε, δεν το γλιτώνεις το DTT!!!

  21. Δεν νομιζω οτι ισχύει αυτό που είπατε με τα μικρά post.
    Το blog μου περνάει κρίση πάντως, είτε μεγάλα είτε μικρά post απο commenτs…

    τις καλημέρες μου

  22. Όπως είπε και ο Σαμουήλ Μακρυκέρατος Κλέμενς: «υπάρχουν τα μικρά ψέμματα, τα μεγάλα ψέμματα και οι στατιστικές»

    @κροτ
    έλα από εδώ για ένα ταχύρυθμο!!!!!
    (Φιλοσοφικότατη κι εγώ αλλά του Ψ!)

  23. Μπορεί κάποιος να μου κάνει training;;;;

  24. Επί του θέματος έχω να δηλώσω:

    .

    Με τους αριθμούς και τις αναλύσεις δεν τα πήγα ποτέ καλά, σε αντίθεση με τα …νούμερα (όπως εγώ) που μου φαίνονται μια χαρά.

    Χαίρομαι που σας βρίσκω εδώ ξανά!

    🙂

  25. @mpampakis Απο ποτε τα μπαμπάκια έγιναν κοφτερά;;;

    @krotkaya Μικρή και άμαθη, το DTT είναι για τα κουνούπια

    @vivian Καλωσήρθες. Ερριξα μια ματιά στο μπλογκ σου το οποίο ισχυρίζεσαι ότι περνάει κρίση. Εμεις μάλλον περνάμε κρίση μέσης ηλικίας. Το μπλογκ σου ειναι νεώτατο γι αυτό δεν έχει σχόλια ακόμα. Και μη ξεχνάς ότι στον άχαρο κόσμο του blogging, ισχύει η αρχή της ανταποδοτικότητας 🙂

  26. @maika Καλωσήρθες. Βεβαίως και να έρχεσαι, Προσφερόμαστε για κοπάνες 😉

    @pseftra Εγώ δεν είπα τίποτα!

  27. Ποντίκι, σου πέρασε ο στομαχόπονος;

  28. @an-lu Αμφισβητείς την έγκυρη επιστημονική ερευνά μου???!!!!

    @mavri-dalia Σε τι ακριβώς; Στην στατιστική ή στη σιωπή;

    @απολλώνια. Το κορίτσι που της αρέσουν τα κομικ, αν δεν απατώμαι. Καλώστην και πάλι

  29. ..καλημέρα!

    .. πρέπει να είμαι μεγάλος βλάκας..
    δεν κατάλαβα τίποτα απο τον πίνακά σου.. Μου το έχουν πει βέβαια πως το πρόσημο στο IQ μου είναι αρνητικό… αλλά εγώ εκείιιιιιιιιιι,να λέω πως κάνουν λάθος!
    Ευτυχώς που σήμερα ανοίγουν τα σχολεία… Τρέχω να γραφτώ…να διορθωθώ…

    Ορίστε και λίγο παγωτό για την πρώτη μου επίσκεψή στο blogόσπιτό σου! Ωραία είναι! Λέω όταν θα κάνω κοπάνες… να έρχομαι εδώ!
    Μου επιτρέπεις?

  30. Μπράβο ερευνητικό πνεύμα ο ποντικός. Εύγε, μπράβο, σούπερ δηλαδή! Την επόμενη φορά που θα σε επισκεφτώ, θα κουβαλώ μαζί μου για πεσκέσι ένα κομμάτι τυρί!

  31. @vita mi barouak καλωσήρθες αν και αδιάβαστος: Χαρτοπόντικας είμαι, τυρί δεν τρώω, χαρτί τρώω 🙂

Σχολιάστε

