Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Ο κύβος ερρίφθη!

Δυό μέρες μείνανε. Άλλο δεν έχω στο μυαλό μου παρά αυτές. Τις σκέψεις μου μάζεψα σε τάξη μαθηματική. Τους συνειρμούς υπόταξα, τις απρόσμενες εμπνεύσεις τιθάσευσα, την κρύα λογική έβαλα στην δούλεψή μου. Τώρα ξέρω επιτέλους τι θα ψηφίσω. Μαζί σας μοιράζομαι τον συλλογισμό μου για να βοηθηθείτε και σεις στην διαδικασία της απόφασης:


$AppUI->savePlace();

// retrieve any state parameters
if (isset( $_REQUEST[‘project_id’] )) {
$AppUI->setState( ‘FileCatIdxProject’, $_REQUEST[‘project_id’] );
}

$project_id = $AppUI->getState( ‘FileCatIdxProject’, 0 );

$AppUI->setState( ‘FileCatIdxTab’, dPgetParam($_GET, ‘tab’));
$tab = $AppUI->getState( ‘FileCatIdxTab’, 0 );
$active = !$AppUI->getState( ‘FileCatIdxTab’ );

require_once( $AppUI->getModuleClass( ‘projects’ ) );

// get the list of visible companies
$extra = array(
‘from’ => ‘file_cats’,
‘where’ => ‘project_id = file_cats_project’
);

$project = new CProject();
$projects = $project->getAllowedRecords( $AppUI->user_id, ‘project_id,project_name’, ‘project_name’, null, $extra );
$allowedProjects = array_keys($projects);
$projects = arrayMerge( array( ‘0’=>$AppUI->_(‘All’, UI_OUTPUT_RAW) ), $projects );

// setup the title block
$titleBlock = new CTitleBlock( ‘file_cats’, ‘folder5.png’, $m, «$m.$a» );
$titleBlock->addCell( $AppUI->_(‘Filter’) . ‘:’ );
$titleBlock->addCell(
arraySelect( $projects, ‘project_id’, ‘onChange=»document.pickProject.submit()» size=»1″ class=»text»‘, $project_id ), »,

if ($canEdit) {
$titleBlock->addCell(«»τεστ»,’new file category’>,
}
$titleBlock->show();

$q = new DBQuery;

$q->addTable(‘projects’);
$q->addQuery(‘project_name’);
//$q->addJoin(‘companies’,’c’,’project_company=c.company_id’);
if($_REQUEST[‘project_id’])
$q->addWhere(«project_id=».$_REQUEST[‘project_id’]);

$tablabels=$q->loadList();
//array_unshift($tablabels,array(«company_name»=>»All Companies»,»project_name»=>»All Projects»));
$i = 0;

$tabBox = new FTabBox( «?m=file_cats», «{$dPconfig[‘root_dir’]}/modules/file_cats/», $active, $tab );

if(count($tablabels)>0)
foreach($tablabels as $tablabel)
{
$tabBox->add(«index_table», $tablabel);
}

$tabBox->show();

Όπερ έδει δείξαι!

Single Post Navigation

12 thoughts on “Ο κύβος ερρίφθη!

  1. Επειδή είχα ποστάρει κατά λάθος το ίδιο δυό φορές, έσβυσα το ένα ποστ αλλα δυστυχώ και το σχόλιο που είχε. Το αντιγράφω εδώ

    At 10/13/2006 11:32:05 μμ, ΥΠΕΡ ΛΑΟΥ έφα…

    emeis ti thes na kanoyme na spasoyme ton agnwsto kwdika
    kh na sou poume ta lathoi
    h lysh file moy einai pio aplh
    yper laoy
    kai droylias

  2. @ΥΠΕΡ ΛΑΟΥ Δεν κατάλαβα. Εσύ μπλόγκερ είσαι, αναγνώστης ή δήμαρχος;

  3. δλδ θα αντιγραψεις αυτο και θα το ριξεις στην καλπη; και δε μου λες, αυτη ειναι η ψηφος για τις δημοτικες ή για τις νομαρχιακες;

  4. Έχω την ίδια απορία με Κροτ. Είμαι ηλίθια βέλγα???

  5. @alcimede Κι εγώ θα ψηφίσω, άρα κι εγώ για δεσιμο είμαι 😉
    @krotkaya, Dolly Καλά εσείς όταν ρίχνετε ψηφοδέλτιο γράφετε απάνω και το σκεπτικό της ψήφου; Δεν είμαστε καλά. Άλλωστε θέλω να κρατήσω την πολιτική μου ιδεολογία κρυφή!

  6. και γω το ίδιο θα ψηφίσω

  7. Ωραία! Δεν φτάνει που δεν θα βρω την ψήφο μου μέσα στην κάλπη, δεν θα με ψηφίσουν ΟΥΤΕ οι συμμαθητές μου!

    ΟΥΣΤ, ΚΑΛΕ!

    :ppppppp

  8. Τόσο απλό! Μα προφανώς!

    Εγώ πάλι αποφάσισα φέτος, μετά από 16 χρόνια, να ψηφίσω, και να το παίξω ενεργός πολίτης. Μήπως αυτή μου αποφάση αποδικνύει επιτέλους ότι είμαι τελείως για δέσιμο;

    ΥΓ. Δεν αποφάσισα, με υποχρεώνουν, για να ψηφίσω τον αδερφό μου που είναι υποψήφιος νομαρχιακός σύμβουλος. γκρρρρρ!

  9. καλά φοβερός ο συλλογισμός και τρομακτικό το συμπέρασμα που καταλήγει…

  10. Καταθέτω κι εγώ την κατανόηση μου.

  11. @padrazo, μάρκος Ήξερα ότι μπορούσα να βασίζομαι στην κατανόησή σας.

    @Ντόλυ αυτό είναι βέβαιο. Ψηφίζουμε αλλού, αλλιώς δεν θα έχανα την ευκαιρία να αποσπάσω υποσχέσεις για ρουσφετάκια 😉

  12. @alepou Μαθηματικό μυαλό!

Σχολιάστε

