Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Τρίγωνα

Πάντα μ’ άρεσαν τα τρίγωνα.

Σαν παιδί τα τρίγωνα για τα κάλαντα
Στην αρχή της εφηβείας το τρίγωνο των Βερμούδων
Στο τέλος της εφηβείας το τρίγωνο ανάμεσα στους γυναικείους μηρούς εγγεγραμμένο σε Ιψενικό τρίγωνο
Λίγο μετά τα είκοσι, τα Πυθαγόρεια και τα Πλωτινικά τρίγωνα
Μετά τα τριάντα, τρίγωνα Πανοράματος
Μετά τα σαράντα, το καλοκαιρινό τρίγωνο Αλτάιρ, Ντένεμπ, Βέγα στην κορυφή του ουράνιου θόλου.

Πέρασα από αυτά που πιάνει κανείς κι ακούει,
στα μυστηριώδη,
σ’ αυτά που με ζέση ψηλαφεί,
στα αψηλάφητα,
έπειτα στα εύγευστα,
και, τέλος, σ’ αυτά που βλέπει αλλά είναι ήδη παρελθόν.

Μόνο ένα τρίγωνο δεν μπορώ να εντάξω στην αισθητική μου:
Το ισοσκελές Υπερνομάρχης και δύο κολλητάρια για Πειραιά κι Αθήνα!

Single Post Navigation

11 thoughts on “Τρίγωνα

  1. Χαρτοποντικούλη,
    αναρωτιέμαι, τι τρίγωνο θα βρεις για μετά τα 50. (ευτυχώς αργείς ακόμη)…take your time. Kisses

  2. μη μου μιλας για τριγωνα. μη μου μιλας για τριγωνα.

  3. Σήμερα με πήρε ένας συμμαθητής Νίκο να με ενημερώσει ότι είναι υποψηφιος. Ειχε να με πάρει κατι χρόνια.

  4. Εγώ, πάντως, Pad, σε παίρνω συχνά!

    :ppppppppp

  5. ( άσχετο σχόλιο )

    Μου κίνησε το ενδιαφέρον η έρευνα σου για το ποίημα του Πόε. Δεν βρήκα κάτι που μπορεί να βοηθήσει. Παρατήρησα μόνο ότι πρόκειται για σονέτο.
    Διάβασα όμως ότι είχε τσακωθεί άγρια με τον Longworth. Δεν μου άρεσε καθόλου αυτό. Ο Longworth είναι ο αγαπημένος μου ποιητής.
    Αν θέλεις και σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά σε σχετικό σχόλιο μου εδώ.

  6. κι εγώ νόμιζα ότι άπαξ και σου αρέσει το μηριαίο τρίγωνο δε σταματάει να σε βασανίζει ποτέ;

  7. Ποντίκι, καταρχάς από χτες έχω πρόβλημα να ανοίξω τα σχόλια στα ποστ σου! Επαθε τίποτα το σύστημα; Μόνο με το δικό σου το παθαίνω.

    Επί του θέματος, εγώ ψηφίζω «τρίγωνα πανοράματος» χαλαρά! 🙂

  8. Πολύ γεωμετρικό το εν λόγω πόστ, ποντικάκι. Τα τρίγωνα για τα κάλαντα μου άρεσαν και μένα πολύ γιατί ήταν προσοδοφόρα. Τα τρίγωνα πανοράματος λόγω γευστικής ευδαιμονίας. Όσο για τα ιψενικά, είναι το αντικείμενο μου (θέατρο γαρ)

  9. @bebelac Δεν αργώ αλλά και δεν έχω περιέργεια. Εκείνο θα με βρει 😉

    @padrazo Μιλάει η πικρή πείρα ε;; Για τον άλλο εχω χειρότερη ιστορία. Εμένα με πήρε κάποιος που είχαμε μιλήσει μόνο κανα δυο φορές για να με ρωτήσει τι θα ψηφίσω

    @Ντόλυ. Ντροπή. Τα εν οίκω μη εν δήμω

    @κασιανός Καλωσήρθες. Τελικά οι νέοι επισκέπτες τελευταία με βάζουν σε πειρασμούς. Longworth, εε; Δεν ξέρω τίποτα αλλά κάτι μου λέει θα αρχίσω να τον σκαλίζω

    @μάρκος Οι αγάπες (των τριγώνων συμπεριλαμβανομένων) μόνο αρχίζουν. Δεν τελειώνουν ποτέ όντως.

  10. @krotkaya Και πως σχολίασες τότε;

    @αλεπού Αεί ο Θεός γεωμετρεί κι εμείς κατ’ εικόναν και ομοίωσιν…

  11. ε, βρε Ποντίκι, πιο πριν δεν άνοιγε, τώρα διορθώθηκε, σχολίασα και στο καινούριο, μη θίγεσαι!

Σχολιάστε

