Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Ο Κατσίμπαλης για το (καλό) μπλόγκιν

Για να πεις μια καλή ιστορία, χρειάζεσαι ένα καλό ακροατή. Δεν μπορώ να διηγηθώ ιστορίες σε μια στενογράφο- ρομπότ. Εξάλλου, οι καλύτερες ιστορίες είναι αυτές που δεν θες να διασώσεις. Αν έχεις κάποια arriere pense, η ιστορία καταστρέφεται.

Πρέπει να είναι μόνο δώρο…

πρέπει να την ρίχνεις στα σκυλιά…

Δεν είμαι συγγραφέας. Είμαι κάποιος που του αρέσει να αυτοσχεδιάζει. Μ’ αρέσει να ακούω τον εαυτό μου να μιλάει. Μιλάω πολύ- είναι βιτσιο.

Από το The Colossus of Maroussi του Henry Miller

Single Post Navigation

18 thoughts on “Ο Κατσίμπαλης για το (καλό) μπλόγκιν

  1. «Δεν είναι απλά ένας αφηγητής. Είναι ένα ζωντανό εκκλησιαστικό όργανο, μια φωνή που ηχεί βαριές μελωδικές νότες που αντηχούν στην απέραντη ερημιά μιάς Ελλάδας θεόκουφης» ο Henry Miller για τον Κατσίμπαλη στις «πρώτες εντυπώσεις από τηΝ Ελλάδα»… πιθανότατα ο ορισμός του καλού μπλόγκερ!

  2. Θα μπορούσες μήπως να με φωτίσεις για τον Κατσίμπαλη; Αφού διάβασα το Colossus of Maroussi έψαχνα να βρω κάποιο σύντομο βιογραφικό του αλλά τίποτα..

  3. Εμ, γιαυτό κι εγώ γράφω τέτοιες μαλαπέρδες, με το κοινό που έχω μπλέξει… ;^p χοχοχοχοχο

    Καλημέρα, καλό μήνα!

  4. @χαρτοπόντικας
    Θα ήθελα να το διαβάσω αυτό το βιβλίο. Ο Κατσίμπαλης συνδέθηκε στενά με τον Σεφέρη και θα μ’ ενδιέφερε να δω πώς περιγράφεται η πνευματική ζωή εκείνης της εποχής μέσα απ’ τα μ΄΄ατια του Μίλερ.
    @ggk
    Αν μου επιτρέπει ο οικοδεσπότης, δες αυτό το link να μάθεις για τον Κατσίμπαλη
    http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=16660&m=R26&aa=1

  5. @esta Μάλλον ο ορισμός του πολύ καλού μπλόγκερ 😉

    @ggk Δεν ξέρω κάτι παραπάνω απ’ ότι λέει το βιβλίο και κάποιες εργογραφίες γνωστών ποιητών που έχει συντάξει. Αυτό που γράφει η αλεπού σε βοηθάει;

    @mpampakis Ουπς! Κι εγώ στο κοινό σου είμαι 😀

    @alepou Κι εγώ τώρα το διαβάζω κι έχει ενδιαφέρον αλλά δεν είναι τόσο αναλυτικό όσο το φαντάζεσαι.

  6. Καλό…
    Νομίζω ότι ο πιο active ακροατής όλων τον εποχών ήταν στην «Πτώση» του Καμύ!

  7. και η βιογραφία του Σεφέρη έχει πολλά για τον Κατσίμπαλη. Ο κολοσσός του Μαρουσίου είναι φοβερό έργο πάντως ούτως ή άλλως (έπεσες σε παλιο λάτρη του Μίλλερ).

  8. @vita mi barouak Δεν έχω διαβάσειτην πτώση. Τι πραγματευεται;

    @Βασίλειος Για ποιά βιογραφία μιλάς; Δώσε λεπτομέρειες…

  9. γι αυτην: Waiting for the Angel.

    υπάρχει και στα ελληνικά. Σαν βιογραφία ισωπέδωσε τον Σεφέρη για μένα, αλλά τα παρα-αυτόν στοιχεία ήταν πολύ χρήσιμα.

  10. εγώ πάλι είμαι κακός blogger…τα λέω γιά να τα λέω…μιλάω γιά να μιλάω…

  11. @Βασίλειος Ναι την έχω υπόψι μου χωρίς να την έχω διαβάσει

    @ο κακός λύκος Μα αυτό που λες είναι αυτό που λέει στην τελευταία ατάκα του ο Κατσίμπαλης

  12. εγώ όμως δεν είπα πως μου αρέσει να ακούω τον εαυτό μου να μιλάει…

  13. «χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλλαλάζων» που λέμε…

  14. @ο κακός λύκος και το μιλάω γιά να μιλάω τι σημαίνει;

  15. Ευχαριστώ για το link. 🙂

  16. σημαίνει «τα λέω γιατί δεν κρατιώνται». η ανωνυμία βοηθάει στο να μιλάω, μιάς και face to face δεν λέω πολλά – και δεν ξέρω αν τελικά με ακροάται κανείς…

  17. @o καλος λύκος και δεν ξέρω αν τελικά με ακροάται κανείς… Ε, καλά, αυτό είναι γενική κατάσταση για τους περισσότερους 😉

Σχολιάστε

