Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Γιατί χωρίς σύνορα

Γιατί πονάει το δόντι μου;

Γιατί αδειάζει γρήγορα η τσέπη μου;

Γιατί δεν μου κάθεται;
Γιατί, γιατί, γιατί;;;

Πόσα μικρόπνοα γιατί μας απασχολούν!

Γιατί που εγκλωβίζονται μέσα στον περίβολο του εγώ και σαν τέτοια αφήνουν αδιάφορους τους γύρω μας.

Ενώ εκείνα τα άλλα τα γιατί,

τα αλτρουϊστικά,

που περνάνε θάλασσες και αλλάζουν ηπείρους για να γαργαλίσουν συνειδήσεις,

αυτά τα γιατί που αυθόρμητα ενώνονται και πολεμούν για το δικαίωμα της απάντησης,

τα γιατί χωρίς σύνορα,

είναι εκείνα που θα δεχτώ να μου γιατρέψουν τα ερωτήματα,

να απαλύνουν το άλγος το προσωπικό βαπτίζοντάς το στο γενικό,

και τελικά να κάνουν και τα δικά μου άγουρα γιατί να ενταχτούν στην χορεία των κοσμοπολίτικων

και να ταξιδέψουν ζητώντας ένα κόσμο με καλύτερες απαντήσεις…

Single Post Navigation

9 thoughts on “Γιατί χωρίς σύνορα

  1. poli oreo keimeno xartopontika!
    arxisa na se diavazo k mu aresei poli to blog su!

  2. Ωωωω, να γινόταν να έχουμε ένα καμπανάκι μέσα στο χοντροκέφαλό μας, να χτυπάει όποτε κολάμε (και μάλιστα θέλουμε να κόψουμε και φλέβες) στο τόσο και χάνουμε το ΤΟΣΟ…
    Πρέπει να πηγαίνουμε σε κηδείες (πήγα, χθές) και σε νοσοκομεία, για να συνειδητοποιούμε οτι είμαστε καλά?

  3. Να αναζητήσουμε έναν κόσμο με καλύτερες απαντήσεις ή έναν κόσμο όπου τα γιατί και οι απαντήσεις έχουν μια και μοναδική αμφιμονοσήμαντη σχέση;
    (έκανα πολλές απουσίες και έχεις πολυ διαβασμα εδώ συμ)
    Καλημερες 🙂

  4. @anisixos Καλωσόρισες και σ’ ευχαριστώ.

    @lemon Με έπιασες πλήρως 😉

    @padrazo Αν τα γιατί είναι ‘χωρίς σύνορα’ μάλλον ισχύει αυτόματα αυτό που λες.
    Όσο για τις απουσίες,τι να πω εγώ; Είμαι μονίμως απών πλέον. Σε λα βι!

  5. πολλάκις μες σε μίζερες συνθήκες νιώθουμε κάτι που είχαμε αφήσει πίσω μας διστακτικά να μας πλησιάζει – πράγματι τον αλτρουισμό και την αγάπη την αφήσαμε σαν κούφιες λέξεις μόνο που απ’αυτό το άφημα δεν έχασαν αυτά αλλά εμείς – κι αυτή η ναΐτικη νοσταλγία μέσα στο σκοτάδι δείχνει τα πράγματα που μόνο ιδεολογικά ξεφορτωνόμαστε αλλά συναισθηματικά πάντα κουβαλάμε…

  6. Μα τα «γιατί χωρίς σύνορα» είναι ανθυγειινά! Δεν το ξέρετε;

    Ποσοι και πόσοι δεν έχουν καταπλακωθεί απο αυτά…

    Σ:(

  7. @markos-the-gnostic Σωστά Μάρκε!

    @Μαύρος Γάτος Μα εγώ το αντιθετο διατείνομαι. Πόσοι και πόσοι δεν έχουν καταπλακωθεί από τα μικρούλικα γιατί..

  8. έκανα search για «γιατί χωρίς σύνορα» και έφτασα εδώ. συγχαρητήρια, εύγε.

Σχολιάστε

