Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Ου γαρ έρχεται μόνον: παίρνει μετρό!

Στη κυλιόμενη κοιταχτήκαμε με την κυρία έχοντας κι οι δυο την μισοβεβαιότητα ότι αναγνωρίζουμε τον άλλον.

» Γνωριζόμαστε», είπα.

«Ναι, μέσω της Λ.»

«Πας προς Σύνταγμα;»

«Περνάω από κει. Δάφνη πάω»

«Ωραία, πάμε μαζί».

Φλυαρήσαμε στη διαδρομή για ευχάριστα πράγματα: τις βλαβερές επιπτώσεις της χοληστερίνης, την ανάγκη να την προλάβεις νωρίς, για τον άνδρα της που του βρήκαν ανεύρυσμα γιατί το αμέλησε κι άλλα τέτοια όμορφα.

Μετά το Σύνταγμα, στη διαδρομή για Δάφνη επιζήτησε να καθίσει. Εγώ πάλι στεκόμουν όρθιος. Σε δυο στάσεις θα κατέβαινα. Αλλά ο νεαρός στην απέναντι σειρά είχε άλλη γνώμη.

«Καθίστε», είπε και σηκώθηκε.

Ένοιωσα τη γη να σχίζεται κάτω από το πόδια μου και το ρήγμα να μεγαλώνει περισσότερο από το χάσμα γενεών.

Τον κοίταξα σαν ηλίθιος και είπα πως δεν χρειάζεται, σε λίγο κατεβαίνω, αλλά παρ’ όλα αυτά έκατσα.

Πρέπει να είχα πολύ κακομοίρικη έκφραση. Ήταν η πρώτη φορά που κάποιος μου πρόσφερε τη θέση του αναγνωρίζοντας και -προς τιμήν του βέβαια- σεβόμενος μια διαφορά ηλικίας. Το πρόβλημα είναι που εγώ δεν είχα καταλάβει ότι δεν θεωρούμαστε πια συνομήλικοι.

Single Post Navigation

17 thoughts on “Ου γαρ έρχεται μόνον: παίρνει μετρό!

  1. Sorry, αλλά στην τελευταία φράση μήπως ξέχασες ένα «δεν»; Ή εγώ δεν κατάλαβα καλά;

  2. @Αλεπου στο παζάρι. Ορθόν. Το διορθώνω.

  3. απο την ώρα που τρο διάβασα γελάω δυνατά γιατί συνειρμικά θυμήθηκα μια σκηνή πριν χρόνια που σαν νέος πέρασα κάποια δευτερόλεπτα απόλυτης αγωνίας προσπαθώντας να αποφασίσω αν μια νεαρή κυρία που μπήκε στο βαγόνι μου ήτανε έγγυος ή απλώς χοντρή για να της δώσω την θέση μου.

  4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

    Συγνώμμη κιόλας, αλλά

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

    Και σου είπα τι να κάνεις: το μόνο που χρειάζεται είναι να στήσεις ένα πορτραίτο σου στο πατάρι. Δουλεύει! 😉

  5. @basileios Τουλάχιστον εσύ ήσουνα από την … άλλη μεριά, του νέου 😦

    @mpampakis Το ζωγράφο που θα το ζωγραφίσει δεν έχω βρει. Βλέπεις ο Όσκαρ πέθανε ένα αιώνα πριν και δεν έχω συστάσεις

  6. Γεια σου Ποντίκι.
    Υπάρχουν και χειρότερα. Εμένα μου έχουν προσφέρει θέση στο τρένο, επειδή νόμιζαν πως ήμουν έγγυος. Μη γελάς, φορούσα ένα ριχτό φόρεμα!

  7. Μα τι είναι αυτά που λες; Ο Όσκαρ δεν ήταν ζωγράφος!!!

    (πόση ασχετίλα κυκλοφορεί στην μπλογκόσφαιρα τέλος πάντων, χαχαχα)

  8. ωχ… νομίζω συνάντησα και διαδικτυακά την εν λόγω κυρία…

  9. Δυστυχώς, άλλο το πως σε βλέπεις και άλλο το πώς σε βλέπουνε:)

  10. Μήπως;
    Το πρόβλημα είναι, που εγώ δεν είχα καταλάβει, ότι δεν θεωρούμαστε πια συνομήλικοι. (κόμματα)

    Το να σηκώθηκε βλέποντας να υπάρχει συνομιλία με άλλον επιβάτη και να την διευκολύνει δεν παίζει;

  11. @krot Τουλάχιστον αυτό είναι μπέρδεμα για χαρά..

    @mpampakis Σωστά, ο Ντόριαν ήτανε 😀

    @basileios Χαχαχα, είδες;

    @leon/soutaxapei Ή άλλο το να μην βλέπεις 😉

    @Ντοπαλός Καλά, με συμφέρει τα μάλα η ερμηνεία σου! Σίγουρα αυτό ήταν και το παρεξήγησα 🙂

  12. Γρήγορα για bottox. Τρέχαααααααααα

  13. @xxxstory Κάνουν και στις άσπρες τρίχες;;;

  14. ρε στο είπε για να κάτσετε μαζί. χαζός είσαι;

  15. @markos-the-gnostic Πως να κάτσω με τον νεαρό αφού σηκώθηκε;;;
    :p

  16. Η ….κυρια εφταιγε καλε μου ……η κυρια και τα θεματα που σου εβαλε για συζητηση (ακους εκει….τα χαρακτηρισες και «ευχαριστα»….τι αφελεια Χριστε μου). Ισως και λιγο …η κουρασή σου….ισως ο κακος φωτισμος στο μετρο (αληθεια δεν ξερω ….εχει καλο φωτισμο; απο επαρχια ειμαι…), τι να σου κανει και ο νεαρος ; ….ετσι του ειπε η μαμα του να κανει….ετσι εκανε….
    ….Εισαι ωραιος….

  17. @silia Τα καλωσορίσματά μου τάπα αλλού 🙂

Σχολιάστε

