Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Χαρτοποντιcasting

Έχω τρελαθεί τελείως! Δοκίμασα χτές να κάνω ένα μίνι Podcast στο metablogging.gr κι έκτοτε την έχω ψωνίσει να γίνω ραδιοφωνικός παραγωγός!
Σήμερα σκάρωσα ένα ποιητικό (τρομάρα μου) επεισόδιο podcast.

Διαβάζω δυό ποιηματάκια, ένα δικό μου κι ένα του Μάρκου του Γνωστικού χωρίς μάλιστα να του ζητήσω την άδεια, έτσι για να του έρθει κόλπος!

Για όσους δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, η ποντιcastσελίδα είναι εδώ.

Ιδού το αποτέλεσμα:

Reading blog poetry

Single Post Navigation

8 thoughts on “Χαρτοποντιcasting

  1. Ακούγεται! ακούγεται! Άντε και στα FM εύχομαι 😉

  2. Ποντίκι, άμα πιάσεις δουλειά στο ραδιόφωνο, θα με πάρεις μαζί σου να σου ψήνω τον καφέ;;;

  3. @alepou Τα FM είναι το παρελθόν. Εδώ μιλάμε για το μέλλον 😀

    @krotkaya Να πιάσω δουλειά;;;; Τι λες παιδί μου; Δικό μου σταθμό λέω να φτιάξω 😀

  4. τότε θέλω εκπομπή δική μου!

  5. Mπράβο φίλτατε.
    Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα.

  6. @krotkaya Όλα συζητιούνται (αλλά κράτα και καμιά επιταγή για καλύτερα)
    😀

    @pascal Ευχαριστώ πασχάλη!

  7. Εδώ και καιρό αναρωτιέμαι πως θα ήταν κάτι τέτοιο. Πραγματικά ενδιαφέρον το αποτέλεσμα.
    Μουσικούλα background την επόμενη φορά να ισοσταθμίζει της συχνότητες της ωραίας σου φωνούλας. Τότε δε θα είναι πείραμα!
    Ο Μάρκος θα είναι υπερήφανος 😉

  8. @druqbar Αυτό το ‘φωνούλα’ με σκότωσε παρά το κοσμητικό επίθετο 😦

Σχολιάστε

