Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Get yourself a life!

-Δεν νομίζεις ότι το παρακάνεις με τόσες ώρες που περνάς στον υπολογιστή;
-…
-Δε σου ζητάω να μην ασχολείσαι, αλλά εσύ ξημεροβραδιάζεσαι.
-…
-Δεν έχεις κάτι να πεις;
-Δίκιο έχεις αλλά…
-Αλλά τι; Δεν θες δηλαδή ποτέ να κάτσουμε έτσι λίγο χωρίς να κάνουμε τίποτα; Ή να βγούμε μια απρογραμμάτιστη βόλτα; Ή να μιλήσουμε; Ή,(χαμογελάει πονηρά) ξέρεις…
-Οκ, πάμε (χαμογελάει πονηρά).
-Α, όχι έτσι. Όχι να στο λέω εγώ.
-Καλά, πάμε μια βόλτα τότε.
-Δεν γίνεται.
-Εντάξει, κάτσε τότε λίγο μαζί μου κι ας μη μιλάμε.
-Δεν μπορώ.
-Μα, τότε ας μιλήσουμε τέλος πάντων.
-Όχι τώρα.
-Γιατί όχι τώρα. Είναι μια χαρά ευκαιρία.
-Δεν μπορώ σου λέω.
-Γιατί;
-Αρχίζει η αγαπημένη μου σειρά στην τηλεόραση…

Single Post Navigation

24 thoughts on “Get yourself a life!

  1. Αντε βγάλε άκρη μετά εσύ…

  2. Δεν περιγράφεται το πόσο με άγγιξε το σποτ! Νόμιζα ότι διάβαζα κάτι που είχα γράψει ο ίδιος!
    χαμογελάμε όμως γιατί τις αγαπάμε.

  3. Άψογο! Konidaris, συγγενής κάποιου Βησσαρίωνα; Πηγαίναμε μαζί σχολείο…

  4. την αιφνιδιάσατε πιστεύω.

  5. @όλους Από τα σχόλιά σας συμπεραίνω πως το ποστ είναι αποτυχημένο γιατί η πρόθεσή μου δεν ήταν να κάνω σχόλιο για σχέσεις άντρα γυναίκας (γενικώς ή συγκεκριμένα) αλλά για δυο μορφές κολλήματος:
    την καινουργια (υπολογιστής) και την παλιά (τηλεόραση).

  6. Εγώ, πάλι, έχω ένα φίλο που και για κατούρημα πάει με το κινητό στο χέρι!
    Τι να πεις…

  7. @cd
    τσ, τσ, τσ. Μα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι;

  8. @CD το κινητό το κατουράει;;;;

  9. το πρόβλημα τίθεται ουσισιαστικώς επί τάπητος αμα τη διεκδικήσει του ιδίου χώρου κολλήματος

    ένας:δώσε ρε το τηλεκοντρόλ
    άλλος:να πας στο κωλοpc σου.τι επαθες και ξεκόλλησες?
    ένας: για να μην ακούω την μίρλα σου, σηκώθηκα
    άλλος:και ήρθες να μου ζαλίσεις τον έρωτα που θέλω λίγο να ησυχάσω????

  10. Get a life μου έλεγε κι εμένα, ξεφορτώσου με και πήγα κι έκανα τέτοιο blog

  11. @Alepou, στο ορκίζομαι στην ομορφιά μου!

    @Συμ, δεν ξέρω, δεν με αφήνει να βλέπω…

  12. κάτω η τεχνολογία… ζήτω η τεχνογνωσία

  13. το ποστ ήτο αποτυχημένο γιατί είστε Πακιστανός με δασκάλα την CD;

  14. Περίεργο…Εγώ πάλι από την πρώτη κιόλας σειρά του post ήμουν σίγουρη ότι η γυναίκα ήταν καθισμένη στον υπολογιστή και ότι ο άντρας ήταν ο μιρλογκρινιάρης. Όπως και να έχει, δεν θεωρώ ότι τα κολλήματα τέτοιου τύπου είναι οπωσδήποτε αρνητικά. Κάτι προσφέρουν κι αυτά προφανώς στον κολλημένο. Απλά δεν πρέπει να σε καταπίνει η οθόνη. Κι έξω κόσμος είναι τέλειος. Κόλλα και ξεκόλλα πάλι δηλαδή. Αυτά!

  15. Πιστεύω ότι με το ποστ σου θέλησες να κάνεις ένα σχόλιο για σχέσεις άντρα γυναίκας (γενικώς ή συγκεκριμένα) αλλά για δυο μορφές κολλήματος:
    την καινουργια (υπολογιστής) και την παλιά (τηλεόραση).
    Έπεσα μέσα;

    😛

  16. @tsaperdona Έχω άγνωστη λέξη: μίρλα

    @vasilis χαχαχα

    @CD Αχά, τώρα τέθηκε το ουσιαστικό θέμα!

    @markosthegnostic Λογογνωσία επίσης, ή γνωσ(ι)ολογία;

    @e.e. Ως Πακιστανός κάνω μαθήματα κατ’ οίκον 😉

    @ΤΖΙΝΑ Να μια υγιής αντίδραση: ταυτίστηκες μ’ αυτό που σου ταιριάζει κι όχι μ’ ένα στερεότυπο. Merci.

    @pascal Πιστεύω ότι με το σχόλιο σου θέλησες να κάνεις ένα ποστ για σχέσεις άντρα γυναίκας (γενικώς ή συγκεκριμένα) αλλά για δυο μορφές κολλήματος:
    την καινουργια (υπολογιστής) και την παλιά (τηλεόραση).
    Έπεσα μέσα;

  17. Εγώ ξέρω τί είναι μίρλα! Να πώ να πώ? Ε θα πω. Την χρησιμοποίησα κι εγώ ως πρώτο συνθετικό στο «μιρλογκρινιάρης» (για περισσότερη έμφαση φυσικά). Είναι συνώνυμη της γκρίνιας. Τώρα σε ποιά διάλεκτο δεν ξέρω. Εμένα πάντως, αν βοηθάει, η καταγωγή μου είναι από τα Τρίκαλα (εκεί στα δυο στενά)!

  18. Μια από τις λίγες φορές που τόσο λίγες λέξεις, κρύβουν μια τόσο μεγάλη πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα της καθημερινότητας.
    Πικρό χαμόγελο….

  19. Φέρτε κι άλλες οθόνες! Ο καθένας με την αποχαύνωσή του… 😉

  20. Ένας από τους λόγους που δε θέλω υπολογιστή στο σπίτι… τουλάχιστον να έχουμε μόνο την τηλεόραση! 🙂

  21. κ. Χαρτοποντικάκη…. γυρίιιιισααατεεεε;

    :p

  22. χοχοχο, ωραίο!

  23. δεν μιλάμε πιά….παρακολουθούμε τηλεόραση, αποχαύνωση και πλήξη…..

    Υ.Γ Τζίνα από Τρίκαλα είσαι η Τζίνα Μπ….?
    αν ναι mail me φιλενάδα από παλιά στο dsold@tee.gr

Σχολιάστε

