Χαρτοπόντικας

Γραφές κι αναγνώσεις

Ξυπνήματα

Awakening 

Κάποιες φορές, αραιά, ξυπνάω μ’ ένα ξάφνιασμα. Ξυπνάω στη μέση της νύχτας ή κανονικά το πρωί αλλά με το ίδιο ξάφνιασμα, το ίδιο ερώτημα, την ίδια κατάφορη έκπληξη: πως γίνεται να υπάρχω; Τι είναι αυτός ο κόσμος γύρω μου; Αυτά τα αισθητήρια τι μου καταμαρτυρούν; Αυτή η σκέψη σε ποιούς δαιδάλους χάνεται; Από που έρχεται και που πηγαίνει;

Δεν θα βρω ποτέ απάντηση γι αυτό το ξάφνιασμα κι αυτό με … ξαφνιάζει: πώς όλο αυτό το απέραντο άγνωστο, μας γίνεται τόσο αφόρητα γνωστό, τόσο κοινότυπα φορεμένο; Πώς αγνοούμε το εγγύς; Πώς λησμονούμε το απώτερο; Πως;

Πάω για ύπνο…

(Flickr foto by ohad)

Single Post Navigation

7 thoughts on “Ξυπνήματα

  1. Καλό ξημέρωμα.
    Καλό ξάφνιασμα.

  2. τι είναι ο άνθρωπος; 🙂

  3. @aerosol Ομοίως!

    @Кроткая Που να ξέρω! Ποντίκι είμαι 😀

  4. εγώ εκπλήσσομαι που δεν μας απασχολεί όπως παλιά

  5. Αυτό που παθαίνω εγώ συχνά είναι να ταράζομαι όταν ακούω τον παλμό μου και παρατηρώ την αναπνοή μου.

    Με κουράζει η ιδέα ότι διαρκώς χτυπάνε. Μοιάζει τόσο αγχωτικό. Ελπίζω να συνεχίσουν για καιρό ακόμα :p

  6. Πάλι η γυναίκα σου θα γκρινιάζει :), πίσω στο κρεβάτι γρήγορα 🙂

  7. Καλησπέρα…
    Χρόνια Πολλά και Καλά…
    Σου εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή σου…
    Και του Χρόνου…

Σχολιάστε

